Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 13 Jan 2014 12:39:41 +0100

"Chris" lb0h59$gb5$1@node1.news.atman.pl

A czy cena ma znaczenie w oznaczeniu modelu
dysku WD BLACK to WD BLACK bez względu na cenę :)

To nawet nie nazywa sie HDD, ale SSHD.

+> I nie 3 (od 3 do 4) razy wg Twojej miary, ale wg uniwersalnej.

Fakt przegiąłem z tym 3x

A czym nie przeginasz?

ale ogónie ceny poszło sporo w górę jeśli chodzi o pamięci.

Zaryzykuję. ;)

Ponadto wystarczy mi czytania i wadliwości SSD.

Jakiś mit, SSD są raczej bezpieczne a jedyna wada
że jak padnie to na amen, nie da da się załatać
sectora na krótko.

I mitem jest moja mikroSDHC... Sam zauwazyłeś, że nie ma już OCZ.

Nawet taki dysk nie ma gwarancji -- bo jeśli tak
padnie, że nie będę mógł go skasować a będę miał
na nim ważne/tajnowojenne ;) pliki, to jednak nie
wypuszczę go ze swoich rąk...

Tego i tak nikt nie czyta, wszystko idzie do
pieca gdzie oddzielają metale od reszty ..

Pewnie tak, o ile reklamacje są masowe.

Ja w swoim zabiłem baterię przez to że laptop był
cały czas podpięty do sieci a aku po prostu siedział
w laptopie.

FS radził, aby podłączać stale, o ile jest taka możliwość.
Efekt? Z akumulatora zostało 8% -- pod pełnym obciążeniem
na nic nie starczy. Oszczędnie gospodarując -- można mieć
UPS na kilka minut. I tyle wystarczy, bo notebook od dawna
jest ,,przenośnym/lekkim komputerem stacjonarnym''.

1 TB by przydał się, ale i tak będzie dobrze.

Pieniądze warto skierować na tablet.

  1 GB RAMek; 3G;, GPS; 10" (co najmniej) i wysoka
  rozdzielczość oraz sensowny GPU; 4 rdzenie CPU

Mile widziany Snapdragon 600, ale na razie to chyba droga zabawka.
Za jakiś czas zapewne nie będzie już słabszych, ale z innej strony
patrząc -- za jakiś czas i mnie nie będzie.

One Glass Solution odpada -- można zarysować nawet palcem!!!!!
Smartofn najpierw miał dwie folie, później jedną, którą usunąłem
ze 2 miesiące temu -- i niedawno zauważyłem rysę -- najwyraźniej
,,wykonaną'' ruchem lewego kciuka.

Okulary z ,,plastykowymi'' szkłami (ale z superpowłokami
antyrefleksyjnymi i zarazem utwardzającymi) w tym samym
czasie  nie załapały żadnej rysy aż tak mocno/wyraźnie
widocznej.

Okulary wkładam do pojemnika (futerału) gdy zdejmuję
na dłużej niż na kilka minut -- podobnie ze smartfonem.
Smartfon wsuwam do futerału z grubej, świńskiej, czarnej :)
(malowanej) skóry. Odpada możliwość zarysowania w futerale
czy w efekcie wsuwania bądź wysuwania z futerału, gdyż ta
rysa jest krzywą, wskazującą na ruch wykonany lewym kciukiem...

Nie jestem dzieckiem bawiącym się piaskiem w piaskownicy
i raczej często myję ręce.

Na szczęście rysa nie przeszkadza.
(ale na pewno osłabia szkło i nie rokuje dobrze)

-=-

Nowy Monster tanieje:

 http://www.ceneo.pl/26991348 <-- 814 pln (IMO nadal kosztuje za dużo)

--