Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wentylatory do obudowy i zasilacza

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wentylatory do obudowy i zasilacza
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sat, 4 Jan 2014 20:12:23 +0100
Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:la7vhn$9r5$1@node2.news.atman.pl...
Wiadomo, że im szybciej tym głośniej. W przypadku tego wentyla są tylko dwa przewody do zasilania, bez kontroli obrotów, a jakie napięcie mu daje komputer na gniazdo tego nie wiem i nie jestem w stanie sprawdzić, więc pewnie obraca się ze stałą prędkością.

Regulacja prędkości obrotowej jest przez napięcie (im cieplej tym wyższe napięcie). Szukaj z zbliżonym (lub) wyższym przepływem. Jak będzie zbyt głośny możesz dać wtedy rezystor.