Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Sieć bezprzewodowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Sieć bezprzewodowa.
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sat, 28 Dec 2013 23:22:15 +0100
"Jacek Skowroński" napisał:

> Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
> Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Jak na razie to ty jesteś na nie.
Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

Przecież QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coś wyłączać

Z uprzejmości? O, przepraszam, to takie niemodne ;->

skoro równie dobrze ty mógłbyś wspomóc protezą swój czytnik?

Mnie nie sprawia większego problemu ręczne dołożenie tu czy tam "ptaszka", ale wielu tego nie czyni i często czytając czyjś post ciężko wymiarkować, która wypowiedź jest czyja. Zwłaszcza, że obyczaj cięcia cycatów powoli zanika. Obserwuję to zwłaszcza wśród użytkowników TB, bo widocznie uważają, że skoro czytnik sam ustawił kursor na końcu posta, to nie muszą już nic więcej robić.

JoteR