Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Konroler usb 3.0 transfery

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Konroler usb 3.0 transfery
From: vissim <vissim@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 21 Dec 2013 00:26:28 +0100
> Tak ma być czy coś robię tak?

Kolego, plyta glowna może mieć znaczenie.
Dlaczego ?
Otóż ja mam Gigabyte *UD5H i wszystkie porty USB3.0 na niej (przez chip
Intela czy Via VL810) marnie się sprawują.
USB3.0 rozłącza dyski i huby. Pierniczy transfery (uszkadza dane przy
zapisie?)
Co więcej, napędy są często wykrywane jako USB2.0 zamiast 3.0 i to jest
prawdopodobnie twoim problemem również.
gdy wymuszę lub podłączę urządzenie 2.0 do portu 2.0 - zawsze chodzi bez
problemu.

To nie jest kwestia sterowników, bo na Linuxie (debian) również ten sam
objaw. Nie jest też kwestia długiego kabla - 3m od kompa bo za ścianą stoi.

Proponuję wymienić płytę, uaktualnić BIOS.

-vissim