Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestawienie mocy pobieranej przez CPU w spoczynku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestawienie mocy pobieranej przez CPU w spoczynku
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Wed, 27 Nov 2013 11:45:26 +0100
Poszukuję więc zestawienia gdzie podane są moce "spoczynkowe"
Włączyliśmy PC, załadował się system i tyle.
Obawiam się że to może Ci powiedzieć tylko składacz komputerów. Ja mogę Ci powiedzieć że stare athlony biorą mało prądu w spoczynku. Tzn w takim spoczynku że komputer ma załadowany system i czeka. wtedy na boxowych radiatorach wentylatory przestają się obracać. Amd athlon 64 i to samo w wersji dwu rdzeniowej.
ToMasz
ps
Teraz piszę list i widzę ze wentylator co kilkanaście sekund obraca się ze 3 razy i zatrzymuje. Może tak jest sprawdzane czy wszystko jest OK z chłodzeniem?

CPU(s):                2
ID producenta:         AuthenticAMD
Rodzina CPU:           15
Model:                 107