Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o mysz
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 12:29:55 +0100
Po głębokim namyśle BQB napisał w środa, 20 listopada 2013 23:09:

> Mój poprzedni szef od zawsze miał laptopy dla siebie i myszką nie
> umiał

        Ja myszką umiem, ale jak sobie na laptopie ładnie
skonfigurowałem gesty na touchpadzie (przewijanie, zamykanie
programów, minimalizacja okien itp.) to korzystanie z myszki okazało
się jednak mniej wygodne. Poza tym od normalnego położenia dłoni na
klawiaturze do myszki jest ok. 30 cm (na laptopie mniej, oczywiście,
jak nie ma klawiatury numerycznej), a touchpad jest dosłownie pod
ręką.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.