Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o mysz
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Tue, 19 Nov 2013 08:56:25 +0100
Po głębokim namyśle Zakonspirowany napisał w wtorek, 19 listopada 2013
00:49:

> Ale u mnie 78 MB ważyła _aktualizacja_...

        Może zaktualizowali też grafikę? ;)

        Zresztą, to raczej norma, że im więcej pamięci ma typowy
komputer, tym więcej zajmuje typowy program.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.