Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kamera USB ---> powietrze ---> PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kamera USB ---> powietrze ---> PC
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Wed, 20 Nov 2013 22:16:21 +0100

"BartekK"
A powiedz szczerze - czy nie sądzisz, że już więcej czasu zużyłeś na poszukiwania nie wiadomo jakiego rozwiązania

To tak przy okazji szukam alternatywy. Kamera/celownik jest w fazie protypu.
To i mam czas szukać.

Ja do swojej maszynki cnc wstawiłem od razu okablowanie z zapasem

Mam doprowadzone sprężone powietrz, próżnię, siłę :-) itp, ale o USB nie pomyślałem. Zaglądałem dziś w te kręgosłupy i USB jeszcze upchnę. Może nawet dwa. Albo jeden USB i skrętkę (może się do czegoś przydać?)
Sygnałowych kilkanaście mam.

Robert