Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kamera USB ---> powietrze ---> PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kamera USB ---> powietrze ---> PC
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Sun, 17 Nov 2013 18:50:20 +0100

"BartekK"
Ja wiem, że do tego się zabrać ciężko ;) ale najprostsze rozwiązania są najlepsze - pomyśl o serwisowaniu: łatwiej wymienić przewód usb dostępny w każdym kiosku.

Znowu masz rację, jak z ta kamerą. Złożyłem na próbę obiektyw 12 stopni z kamerą USB i próby są zachęcające.

Zapytałem bo miałem nadzieję, że jest coś prosteg i taniego do podłaczenia tej kamery na odległość.

Mam otwierane te "kręgosłupy". Ostatnio wymieniałem wężyki do chłodzenia wrzeciona i miałem nadzieję, że robię to ostatni raz.

Robert