Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MONITOR Led

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MONITOR Led
From: "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
Date: Tue, 12 Nov 2013 20:03:32 +0100

Użytkownik "fifak" <fifak@onet.com> napisał w wiadomości news:52824260$0$2299$65785112@news.neostrada.pl...
szukam monitora LCD z podświetleniem krawędziowym LED i matrycą typu NIE-TN, przy czym skłaniam się do wszelkich xIPS a raczej nie xPLS xVA chyba że ktoś mnie przekona że coś co nazywa się teraz xPLS jest lepsze od dawnych SPVA

Mam w pracy LCD Benq 21,5" z matrycą TN z podświetlaniem 4 świetlówkami. Po dwóch latach kupiłem taki sam modem, tyle, że z podświetlaniem krawędziowym LED. Z godzinkę popracowałem na nowym i wróciłem do starego. :-) Mi tam świetlówki nie przeszkadzają, nic nie miga (tam jest przetwornica, która pracuje z częstotliwością przynajmniej 20kHz).