Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Oprogramowanie DVD W

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Oprogramowanie DVD W
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 11 Nov 2013 20:58:25 +0000
Mam laptopa, 6-cio letni Acer. Po ostaniej reinstalacji nawet nie instalowalem Nero bo przez ostanie 5 lat uzywam duzych dyskow i nie wypalilem ani jednej plyty. Teraz nagle potrzebuje zrobic sobie obraz plyty DVD a nie bardzo chce mi sie cokolwiek instalowac. Mam windows XP ktory ma jakies oprogramowanie wbudowane. Znaczy ze jesli przeciagne na DVD plik chce mi go wypalic ale ze nie mam dysku, to nie moge zrobic kroku dalej. Jak sie dostac do tego oprogramowania zeby zrobic obraz dysku i potem podlaczyc go za pomoca Demon tools?

Pozdrawiam