Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pytanie o mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pytanie o mysz
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 12 Nov 2013 16:32:51 +0100
Witam,

Czy ktoś z Was mógłby polecić mi bezprzewodową myszkę laserową (precyzja ruchu konieczna) z programowalnymi przyciskami, które da się dostosować do każdej aplikacji pod W8.1? Potrzebuję zmiany ustawień dla przycisków:

- "szukaj"
- "góra / dół"
- kółko szybciej / wolniej dla danej aplikacji

oraz ewentualnie istnienie przycisku sterowania ciszej / głośniej / mute. Nie upieram się przy tej funkcji.

Obecnie używam Logitech'a

http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mouse-mx?crid=7

która spełnia moje oczekiwania z nawiązką. Kłopot w tym, że driver zakłóca pracę systemu (Alt+Tab zachowuje się dziwacznie, nowe okna zaczynają się otwierać w tle od czasu do czasu). Chyba nie przewidziano obsługi W8 :-( Chciałbym więc zmienić producenta na innego.

--
Pozdrawiam
Marek