Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: �za si� w oku kr�ci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: za si w oku krci. XT
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Sat, 9 Nov 2013 19:58:55 +0100
Pamietam (ale to ju¿ na "mocniejszym" sprzêcie DX-4/DX-5) moje ulubione karty
graficzne Tseng (OIDP Taiwan).
By³o kilka wersji ró¿ni±cych siê pamiêci± (wielko¶æ pamiêci na karcie,
wlutowana b±d¼ na gniazda).
Te ko¶ci pamiêci by³y do¶æ nietypowe i trudne do zdobycia.
Bardzo d³ugo zajê³o mi znalezienie (a w³a¶ciwie z³o¿enie z dwóch kart) Tsenga
9100 4MB PCI.
A jak ju¿ to sobie pracowicie zmontowa³em, to w³a¶ciwie przyszed³ kres kart 4MB
:-((

O, przypomnia³o mi siê, ¿e starszy Tseng 4000 to by³ na ISA, ¶wietna karta na
tamte czasy.
A po drodze by³ jeszcze standard Vesa Local Bus (VLB, takie d³uga¶ne jak ch..)
i do¶æ niszowy EISA.

-----