Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recov

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
From: joahim <w.birula@g-mail.com>
Date: Mon, 28 Oct 2013 06:24:33 +0100
Drodzy Grupowicze,

kupiłem jakiś czas temu desktopa HP (7800), z legalnym Windows 7 (sądząc po nalepkach licencyjnych - upgrade z Visty).
Chciałbym zmienić dysk systemowy na większy i tu zaczynają się schody, bo:

a. Próbowałem przenieść partycje programem Paragon Partition Manager - i kicha - nie odpala! b. Próbowałem też Acronis Migrate Easy - i na początku odpala, potem twierdzi, że brak programu autocheck i pojawia się niebieski ekran.

Macie jakieś inne pomysły?
Czy jak skorzystam z innej instalki Win7 i wpiszę nr seryjny, to będzie to zgodne z licencją?

Pozdrawiam,

joahim