Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Windows 8 OEM i wirtualizacja

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Windows 8 OEM i wirtualizacja
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sun, 27 Oct 2013 15:02:21 +0000
Hej,

Mam zamiar kupic licencje OEM na Windows 8 Pro. Ale stac mnie na tylko jedna a slyszalem, ze teraz nie ma okresu probnego zanim sie aktywuje Windows, miesiac czy cos takiego. Caly czas sie zastanawiam czy zainstaluje ESXi i na tym Windowsa czy Windowsa i na tym VMWare. Moglby ktos zasugerowac jakies rozwiazanie? Komputer bede sam skladal wiec fajnie byloby na szybkiego zainstalowac cos co sprawdzi wszyskie podzespoly i Windows wydaje sie do tego idealny ale nie wiem czy da sie go potem ponownie zainstalowac i aktywowac jako guest na ESXi.
Jakies dobre rady? ;)

2. Czy jak zainstaluje Windows 8 64bit na ESXi i puszcze na nim kompresje wideo, to wydajnosc bedzie taka sama jak na czystym Windowsie czy ograniczona do 2 rdzeni przyznanych wirtualnej maszynie, czy cos w tym rodzaju?

Pozdrawiam