Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualizacja na starym laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualizacja na starym laptopie
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Fri, 18 Oct 2013 22:38:57 +0200
W dniu 2013-10-17 07:44, Borneq pisze:
> Na laptopie mam XP. Testowo zainstalowałem tam wirtualizację i okazało
> się że jest tak spowolniona że nic nie da się robić. Na Athlonie64x2
> hulało. Celeron to zaledwie 1.6 GHz, jednordzniowy, mało pamięci, ale
> stopień spowolnienia jest tak wielki,

I dziwisz się? Taki jednordzeniowy Celeron 1,6 z 1GB RAM z ledwością
nadaje się do podstawowych zadań pod tym XP i z bardziej przeładowanymi
stronami WWW już ma problemy, a Ty chcesz jeszcze wirtualizację. Mierz
siły na zamiary. Sam mam jeszcze takiego Della Latitude X300 z Dothanem
1,6 i 1152 MB RAM i na dziś ledwie daje sobie radę z podstawowymi
zadaniami pod tym fabrycznym XP, ale to ma być po prostu mały i lekki
komputerek do pracy z SIPem i prostą bazą danych na firebirdzie i edytorem.

--
/MB