Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Problem z kartą VGA Gigabyte GTX 770 OC rev 1 .0 i płytą główną

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Problem z kartą VGA Gigabyte GTX 770 OC rev 1 .0 i płytą główną MSI Z87-G43
From: "Sancho" <flakizolejem@wp.pl>
Date: Wed, 16 Oct 2013 14:52:48 +0200
Witam Szanownych Grupowiczów

Mam problem jak w temacie z kartą VGA Gigabyte Gigabyte GTX 770 OC 4GB rev 1 .0 w slocie PCIE 3.0 i płytą główną MSI Z87-G43 Problem objawia się takowo po instalacji sterowników do karty (win764) (dodam że wersji przeróżnych), windows po restarcie nie wstaje, w awaryjnym wycinam drivery i chodzi znowu po instalacji sterków klapa. Płyta ma dwa sloty PCIE gdy wkładam w ten wolniejszy poniżej mogę zainstalować sterki, ale chodzi z mniejszą wydajnością, natomiast problem z powrotem wraca po przełożeniu karty do PCIE 3.0. Konfiguracja posiada sprawdzone ramy, test na dwóch zasilaczach górnopółkowyc, dodam jeszcze że na innej konfiguracji grafika działa poprawnie, natomiast na tej płycie testowałem jakieś mocniejsze VGA ATI i też nie było problemu, natomiast w konfiguracji jak w temacie lipa.
Proszę o pomoc może miał ktoś taki przypadek.

Pozdrawiam
Karol vel Sancho