Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy grzejący się modem może powodować zwiechy kompa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy grzejący się modem może powodować zwiechy kompa?
From: Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 16 Oct 2013 02:40:41 +0200
W dniu 13-10-2013 23:10, Gajos pisze:
W dniu 2013-10-13 21:59, Zakonspirowany pisze:
W dniu 13-10-2013 12:35, Gajos pisze:
Nie mam pojęcia co się dzieje, ale nagle ni z tego ni z owego zaczął mi
się przywieszać mój PC-et. Pytam o modem, bo zbiegło się to dokładnie z
momentem kiedy w UPC przeszedłem z 60 Mbitów na 120 Mbitów.

Wszystko może. Ja już nie takie rzeczy widziałem. Było tak, że korki coś
cały czas wywalało. No i rozebrałem jedno gniazdko, nic w nim dziwnego
nie widziałem, ale dokręciłem i już nie wywala. Tak że ja się tylko
kobiet boję, bo one są skłonne do wszystkiego. Golić mi się kazały nad
kiblem, bo się kran zatykał. Wsypałem "Kreta", ale czy powodem zatykania
się syfonu miały by być włosy z golenia?!

Jak "wszystko może" to jak tu Panie zdiagnozować przyczyny takiego
zachowania? :)

PS. Tak wie, że zasilacz, wiem że kurz, wiem że przegrzewanie się, itp.
itd. no nie mam kompa od wczoraj, ALE wg. mojej najlepszej wiedzy to
wszystko powinno być OK, no żadnych innych oznak bowiem nie zauważyłem.
Gry chodzą normalnie, filmy oglądam i się nic nie wiesza. Na razie
odinstalowałem w cholerę wszystko od Adobe i będę monitorował postępy :)
Bardziej chodziło mi czy z technicznego punktu widzenia modem może w
ogóle wpływać na coś takiego jak zwiechy, toż to przecież podłączone
jest "tylko" przez kabel sieciowy...

To masz odpowiedź, że praktycznie każde urządzenie podłączone kablem może powodować jakieś błędy. Chyba tylko klawisze na baterie ich nie powodują, aczkolwiek też są w jakiś sposób z komputerem podłączone. Najlepszą diagnostyką, czy raczej najprostszą, jest właśnie odłączanie czego się da i obserwowanie. :)

--