Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tryb Clienta w D-Link DIR-600

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tryb Clienta w D-Link DIR-600
From: G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com>
Date: Tue, 15 Oct 2013 10:03:53 +0100
Wgrałem więc DD-WRT w wersji v24 PreSP2 Build: 21061.
Wszystko niby chodzi, ale w żadane sposób nie mogę zmusić go do pracy.
Ustawiam tryb Client, podaje nazwę sieci, security itd. W statusie
pokazuje,
że
połaczono z siecią jednak na wyjściach LAN 1-4 nie ma netu.
Nadałem mu adres z jego puli tzn. 192.168.0.x.
Zaznaczyłem opcje, że ma być DHCP Forwarder bo chciałem żeby to kolega
mógł swobodnie przydzielać mi adres a mój ruter miał być jakby
przezroczysty.
Może popełniam gdzieś błąd logiczny?

Wygodniejszy jest tryb Repeater Bridge. Sprobuj starszy build, ja mialem problem z build 21xxx i DIR615, udalo mi sie zestawic na 15xxx, w nowszych jest chyba jakis blad.

--
Pozdr