Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Tryb Clienta w D-Link DIR-600

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Tryb Clienta w D-Link DIR-600
From: "marakerr" <maraker39@pinac.com.pl>
Date: Tue, 15 Oct 2013 09:50:24 +0200
Mam taki kłopot, otóż mam D-linka DIR-600 v.B1.
Niestety w oryginalnym sofcie nie występuje w ogóle tryb Client'a.
Chciałem go ustawić żeby odbierał net od kolegi który ma ruter TP-LINKA. U
niego chodzi na tym
komp i laptop, dostaje tam adresy DHCP żadnych filtrów po macach ani innych
zabezpieczeń nie posiada.
Znam BSSID i hasło.

Wgrałem więc DD-WRT w wersji v24 PreSP2 Build: 21061.
Wszystko niby chodzi, ale w żadane sposób nie mogę zmusić go do pracy.
Ustawiam tryb Client, podaje nazwę sieci, security itd. W statusie pokazuje,
że
połaczono z siecią jednak na wyjściach LAN 1-4 nie ma netu.
Nadałem mu adres z jego puli tzn. 192.168.0.x.
Zaznaczyłem opcje, że ma być DHCP Forwarder bo chciałem żeby to kolega
mógł swobodnie przydzielać mi adres a mój ruter miał być jakby
przezroczysty.
Może popełniam gdzieś błąd logiczny?

Identyczna sytuacja z Edimax EW-7206APG ustawionym jako klient, adres Ip z
klasy kolegi, za nim switch
i u mnie wszystko lata. O co tu chodzi? Ten DIR-600 ma jakieś ograniczenia
sprzętowe?