Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] prośba o ocenę SMART dysku (do kupienia)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] prośba o ocenę SMART dysku (do kupienia)
From: Olaf Frikiof Skiorvensen<Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 11 Oct 2013 15:30:06 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Oct 2013 11:28:47 -0700 (PDT)
 doszła do mnie wiadomość
<0bfa4ca4-1ae1-4778-a7be-bd69f033de09@googlegroups.com>
 od xian.mi.mao@gmail.com  :
>dysk chyba nowiutki bo ma:
>
>Start/Stop Count                                       34
>Reallocated Sector Count                               0
>Power On Hours Count                                   200
>Power Cycle Count                                      33
>
>lecz niepokoją te wartości (które zwykłem widywać jako ZERO):
>
>ID                     Current Worst   Theshold        Data
>Raw Read Error Rate    84      65      44              982056
>Seek Error Rate        65      60      30              3475652
>Hardware ECC Recovered 120     100     0               982056

> [...]
Przeczytaj to:
http://forums.seagate.com/t5/Desktop-HDD-Desktop-SSHD/Seagate-s-Seek-Error-Rate-Raw-Read-Error-Rate-and-Hardware-ECC/td-p/122382
Znajdź program, który przedstawia te wartości w HEX, najczęściej
cztery bajty MSB to ilość błędów.