W dniu 2013-10-04 00:59, Michal pisze:
W dniu 2013-10-03 18:47, Marcin N pisze:
A jak powinna być zaprojektowana do zastosować wymagających silnych
podzespołów (GRY)?
IMHO co najmniej:
1. dawać możliwość instalacji CPU 8-wątkowych (patrząc na architekturę
PS4 i XBO niedługo to będzie standard w silnikach gier).
Serio nie ma 8 rdzeniowych procków pod FM2? Nie wiedziałem.
2. co najmniej 4 sloty na moduły RAM. Większość płyt FM2 ma tylko 2.
To nie sprawa złącza procka, tylko producentów płyt. Widocznie
dwuslotowe lepiej schodzą.
3. W przypadku AMD (bo Intel zasadniczo pozbawił kupujących tego
dylematu) CPU raczej bez wbudowanej grafiki. Niby da się to
wyłączyć, ale CPU z głównego segmentu cenowego mają mają ograniczoną
przez rynek/proces technologiczny liczbę tranzystorów i
powierzchnię. Po co płacić za nie wykorzystane tranzystory w GPU
(APU) kosztem zmniejszonej pamięci cache L3.
Tu się po części zgadzam. Po części - bo ta grafika w procku potrafi
przyspieszyć grafikę dołączoną osobno - tak więc nie jest bezużyteczna.
--
MN
|