Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaki procesor do laptopa? I5-350U VS I7-4600U ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaki procesor do laptopa? I5-350U VS I7-4600U ...
From: "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm>
Date: Fri, 4 Oct 2013 00:34:08 +0200
cześć.

troche wypadlem z obiegu, i coś co kiedyś było oczywiste teraz już takie
czasem nie jest:-)

mam dylemat.

wybieram sprzęt - ultrabooka, i mam do wyboru np te 3 procesory::

http://ark.intel.com/pl/compare/76616,75459,75033

IntelR CoreT i7-4600U Processor (4M Cache, up to 3.30 GHz)
IntelR CoreT i5-4200U Processor (3M Cache, up to 2.60 GHz)
IntelR CoreT i5-4350U Processor (3M Cache, up to 2.90 GHz)

tak naprawde zastanawiam się nad pierwszym i trzecim, czyli i7-4600
lub I5-4350.

czy ktoś mi może powie, jakie zalety  / wady mają te procesory względem
siebie?
czy I5-4350u przez niższe taktowanie będzie mniej energozerny?
jak grafika w i5-4350U [wersja 5000 VS 4400 w I7]
czy warto z jakiegoś powodu wybrać właśnie ten procesor?

czy jednak jesli finanse pozwolą wejść w i7, o wyzszym taktowaniu bazowym, ale slabszej grafice?

maksymalnie biorą 15W, ale jak w inych sytuacjach,  z tym prądem jest?

Może ktoś kto siedzi w temacie coś doradzi.

będę zobowiązan.

--
Pozdrawiam, Bartek