Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dla Animki przeprosiny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dla Animki przeprosiny
From: Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 02 Oct 2013 12:28:46 +0200
W dniu 02-10-2013 12:12, Marcin N pisze:
W dniu 2013-10-02 09:03, Zakonspirowany pisze:

Strone otwiera komputer wykonujac program przegladarki.

Ale gacie (proszek) mogą być z poliestru lub jedwabiu.

Mów dalej, mów dalej. Czym różnią się nowe pralki od starych?
Wszystkie kręcą bębnem. Czyż nie?

Wystarczy źle zaprojektowany rozpuszczacz proszku i po wyschnięciu będziesz miał od niego plamy. Na krótkim programie zdarzało się regularnie. Na normalnym, z Persilem, już się nie pojawia. No to na chuj mi ten szybki program, jak mam później plamy z proszku na gaciach?

--