Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive z sieciówką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive z sieciówką
From: saper/nolin11 <nolinno11_usun_to@gmail.com>
Date: Tue, 01 Oct 2013 20:04:57 +0200
BQB wrote:

> To też tak nie będzie działać (standard USB to odłączenie najpierw szyny
> danych D+ i D- a dopiero potem VCC+ i GND) - ja będę kombinował inaczej
> - właśnie za pomocą transoptorów, tak jak to standard USB przewiduje
> odłączenie najpierw D+ i D- a po 0,1s VCC+ i GND. Dłubania trochę
> będzie, ale może do tego czasu znajdę rozwiązanie, które mnie zadowoli.

W sumie to standard standardem,a czy odłączanie zasilania mogło by
działać to zależy od kontrolera portu, czasami komputer(koncentrator)
wykryje bez problemu (na hubach na NECu),a czasami nie (tanie huby na
GLach) - wtedy trzeba odłączyć całkowicie....
Ale mam inny pomysł :) , może przekaźnik 4 parowy ze stykami
przełącznymi, styki NC podłączasz do usb maszyny, a styki NO do np.
jakiegoś RaspberryPi albo coś w tą stronę (nawet PC) ,a do styków
wspólnych pendrive i przekaźnikiem tylko przełączasz do czego masz
podłączonego pena, ja bym użył jakiegoś RPi i zrobił na nim
automontowany dysk sieciowy, można by nawet pokusić się o sterowanie
przekaźnikiem z RPi.

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun_to@gmail.com