Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] emulowania cd na pendrajwie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] emulowania cd na pendrajwie
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Tue, 01 Oct 2013 03:41:12 +0200
W dniu 2013-09-27 11:56, qrt pisze:

> jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
> Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
> czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą
> wystarczające ale nie działa autostart.

Zacznij od sprawdzenia na 100% jaki tam w środku jest chipset (co do
numeru) i ew. flash. Potem z tą wiedzą idź na:
http://flashboot.ru/

i wyszukaj narzedzie do przeprogramowania tego kontrolera. Bardzo duża
szansa że znajdziesz - są tam narzedzia nawet do bardzo nietypowego
sprzetu - parę lat temu przeprogramowałem za pomocą tamtych narzedzi
kilkanaście 1 GB reklamówek AV z idiotyczną częścią CD ROM z
demonstracją video (cdrom) i reszta jako GMS. Robiłem albo całość na
GMS, albo właśnie ~200MB na KAV Recovery jako CDROM bootowalny, a resztę
jako GMS.

P.S.
Przemyśl w jakiej kolejności mają być urządzenia. O ile współczesne
pecety widzą oba, tak np: PS3 widzi tylko ostatnie urządzenie USB jeśli
coś identyfikuje się jako kilka różnych.

--
/MB