Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 30 Sep 2013 09:28:59 +0200
maX nabazgrał(a):

Użytkownik "Forall" <No.SPAM.forall@stalowka.info> napisał w wiadomości news:524575a1$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...
Ja podobnie jak kolega chcę zmienić sprzęt tak zeby mógł uruchomić
więcej  maszyn wirtualnych no i ten zestaw tutaj mi się podoba ale ta
płyta ma  tylko max 32GB a jaką byście polecili dobra, która max ma
64GB ?
Właśnie dlatego Intel ma droższy segment LGA2011 żeby kto potrzebował 64
GB  to płacił dodatkowo (żadna płyta LGA 1150 lub 1155 nie ma obsługi
więcej niż  32 GB). Z tym że nie jest duży problem. Kto potrzebuje 64 GB
zwykle kupuje  też i7, a one kosztują od 1000 zł wzwyż, a tu zaczynaja
się już procesory na  2011 (też i7). Więc w porównaniu do 1150 lub 1155
to praktycznie tylko koszt  dodatkowych 500 zł za płytę 2011 (co przy
cenie całego komputera jest  akceptowalną kwotą).

Nie zapomnij o procku bo i3 czy i5 nie kupisz a i7 też low-endu nie ma więc masz zdecydowanie większe koszta niż przy 1155/1150