Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Fri, 27 Sep 2013 21:30:50 +0200

Użytkownik "Forall" <No.SPAM.forall@stalowka.info> napisał w wiadomości news:524575a1$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

Ja podobnie jak kolega chcę zmienić sprzęt tak zeby mógł uruchomić więcej maszyn wirtualnych no i ten zestaw tutaj mi się podoba ale ta płyta ma tylko max 32GB a jaką byście polecili dobra, która max ma 64GB ?

Właśnie dlatego Intel ma droższy segment LGA2011 żeby kto potrzebował 64 GB to płacił dodatkowo (żadna płyta LGA 1150 lub 1155 nie ma obsługi więcej niż 32 GB). Z tym że nie jest duży problem. Kto potrzebuje 64 GB zwykle kupuje też i7, a one kosztują od 1000 zł wzwyż, a tu zaczynaja się już procesory na 2011 (też i7). Więc w porównaniu do 1150 lub 1155 to praktycznie tylko koszt dodatkowych 500 zł za płytę 2011 (co przy cenie całego komputera jest akceptowalną kwotą).