Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 27 Sep 2013 23:07:14 +0200
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l23e9j$g57$1@node1.news.atman.pl...
I myślisz że sekretarka czy księgowa zrobi to sama :)

A pisałem, że polecam asusa? Raczej narzekam na gigabyte.

Przy okazji płyt Asusa bo już nie chce mi się pisać nowego posta, jak macie problem ze stabilnością często wystarczy podnieść napięcie dla pamięci ponad wskazane przez producenta.

Było podniesione (ze względu na O/C). Testowany prime95 przez kilkanaście godzin, komputer używany przez kilkanaście godz. w stressie (autocad) i z dnia na dzień postanowił się nie uruchomić.