Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisac

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 03 Sep 2013 01:18:34 +0200
W dniu 2013-09-02 22:02, Borneq pisze:
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:kvlnq2$ft3$1@node1.news.atman.pl...
Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować, bo naprawa (albo
przepchanie) jednej głowicy kosztuje 400 zł. Przed końcem trzyletniej
gwarancji.
Brzydzę się już tą firmą.

U mnie działa, z wyjątkiem pewnego czasu, gdy chyba zaktualizował złe
firmware, ale potem po aktualizacji dobrego zaczał działać. Miałem stracha,
bo chociaż bł na gwarancji, to używałem dobrych, nie najtańszych tuszy, ale
nie oryginalnych, których dostać nie można,
Brother u mnie sprawuje się dobrze, zwłaszcza gdy porównam go z HP, które
jest tanie, ale potem strasznie drogo wychodzi wydruk.

W w Canon Pixma można napełnić z butelki. Głowice są (tak jak np. w Lexmarkach) w kardidźach, a nie wepchnięte gdzieś tak głęboko w zakamarkach drukarki Brother. 3 latka i następny do golenia itd, itd. Drukarka ma 3 letnią gwarancję, ale ma pracować tylko 3 lata. Moja lodówka Ardo miała gwarancję na 2 lata a pracuje już 17 lat (odpukać). Zaś poprzednia - Lexmark miala gwarancję na rok, pracowała ponad 10 lat i się ani razu nie zepsuła, wyglądała jak nowa, pięknie drukowała. Sprzedałam ją za symboliczne grosze na Allegro, bo tam jest drukarek strasznie dużo.

--
animka