Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SMART pytanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SMART pytanie
From: TOMASZEK <tomaszek1983@fuck.onet.pl>
Date: Sun, 01 Sep 2013 20:37:00 +0200
W dniu 2013-09-01 20:24, JoteR pisze:
Technologia
IntelliPark w WD domyślnie zatrzymuje głowice (cokolwiek to oznacza) po
8 sekundach nieaktywności; jeśli taka operacja jest wliczana do
parametru Start/Stop, to i tak podany parametr jest stosunkowo niski.

Przeraża mnie, że ta głupota może być wliczana do SMART'a. Ale pewnie tak jest. I tak oto ekolodzy przyczynili się do zafałszowania wyników SMART'a ;) A teraz poważnie: za to bym ich jeszcze do więzienia nie powsadzał, ale za lutowanie bezołowiowe już tak. Ile szmelcu dałoby się naprawić, gdyby nie ta popieprzona norma ROHS. Jak dla mnie dożywocie dla ekologów;)

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu