Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive z sieciówką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive z sieciówką
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Thu, 26 Sep 2013 12:52:49 +0200
W dniu 2013-09-26 11:44, Anonim pisze:
W dniu 26-09-2013 11:29, Wojciech Waga pisze:
On 26/09/13 11:23, Maciek Babcia Dobosz wrote:> Dnia 2013-09-25, o godz.
20:34:23
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

Czy może ktoś Słyszał o takim rozwiązaniu - urządzenie podłączone do
komputera jest widoczne jako pendrive - czyli dysk przenośny, lecz z
drugiej strony ma wejście na przewód ethernet. Chodzi mi o coś
takiego, że przez sieć będą wrzucane pliki na ten pendrive, a system
do którego będzie ten pendrive podłączony zobaczy w USB te pliki. Nie

Nie da rady. Niestety USB blokuje dostęp do urządzenia na wyłączność
dla siebie. Z tego powodu dyski zewnętrzne z USB i Ethernetem w jednym
czasie pozwalają na dostęp tylko w jeden sposób.

Zdrówko

To zależy od protokołu. Jak chcesz mieć block device via USB no to
rzeczywiscie nikt inny nie może przy tym nic robić. Ale jak masz np. MTP
to już problemu nie ma. Przyszło mo do głowy, że jeszcze można spróbować
telefon z androidem wykorzystać, z tym, ze tam właśnie protokół mtp a
nie mass storage.

pozdr.
w.

Pendrive z WiFI
http://www.chip.pl/news/sprzet/urzadzenia-sieciowe/2010/01/ces-2010-pendrive-o-nieskonczonej-pojemnosci?tag_type=tags&tag_name=hsti%20wireless%20media%20stick

Prawie idealne, niestety nowo dodane pliki zobaczy dopiero po swoim restarcie, czyli w moim wypadku wyłączenia maszyny (jako maszyna produkcyjna wyłączana będzie raz na dobę, albo rzadziej, więc odpada) lub po wyciągnięciu i ponownym włożeniu (tego chcę uniknąć)

A może coś takiego pomoże karta SD z WiFi
http://www.eye-fi.pl/pl/p/Eye-Fi-Mobi8-SDHC-8gb-klasa-10/63

Muszę na ten temat poczytać jeszcze.