Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] pendrive z sieciówką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] pendrive z sieciówką
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Wed, 25 Sep 2013 20:34:23 +0200
Czy może ktoś Słyszał o takim rozwiązaniu - urządzenie podłączone do komputera jest widoczne jako pendrive - czyli dysk przenośny, lecz z drugiej strony ma wejście na przewód ethernet. Chodzi mi o coś takiego, że przez sieć będą wrzucane pliki na ten pendrive, a system do którego będzie ten pendrive podłączony zobaczy w USB te pliki. Nie chcę, aby była potrzeba instalacji jakiś dodatkowych sterowników po podłączeniu tego urządzenia przez USB, z tego powodu, że do ustawień administracyjnych nie będę miał dostępu. Urządzenie będzie podłączone do maszyny przemysłowej, której producent umożliwia wrzucanie projektów przez USB, ale nie pozwala na podłączenie do sieci firmowej. A mi chodzi o to, aby nie biegać z pendrive. Ten pendrive może nie mieć złącza ethernet, lecz mieć podłączenie przez wifi. Chciałbym, aby była obsługa jakiegoś protokołu typu FTP, SMB lub coś w tym stylu. Pomoże ktoś? Bo nawet nie wiem o co google zapytać.