Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odtwarzanie po sieci

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odtwarzanie po sieci
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Mon, 23 Sep 2013 09:06:28 +0200
Dnia 2013-09-23 00:19, *Michal* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tych Bluray LG nie znałem, wyglądają bardzo ciekawie.
>Jednak warto się czasem zapytać. Dzięki za pomoc.
Ja akurat używam LG BD550 kupionego w połowie 2011 i generalnie sobie
chwalę właśnie za wygodę używania. Radzi sobie z większością filmów,
może z wyjątkiem jakiś gigantycznych plików po 20-30GB - nie testowałem
takich filmów. Jedna uwaga - z LG jest tak, że te niższe modele na
Mediatekach od lat bez problemu odtwarzają filmy z plików, a
paradoskalnie wyższy model LG BD560 z lepszej jakości procesorem
Broadcoma i wbudaowanym wifi i smartTV nie odtwarzał większości filmów
(brak wbudowanych kodeków).

Troszkę nieprecyzyjne jest to co piszesz.
Mam BD560 i zapewniam Cię, że nie ma WiFi ani SmartTV :) - za to ma Broadcoma, odtwarza wszystko i nie ma problemu z kodekami :) Jedyny problem jaki ma to skompresowane nagłówki mkv, które były kiedyś włączone domyślnie w MKVMerge. Teraz takich plików jest jak na lekarstwo, a nawet jak się coś pojawi to wystarczy to przepuścić ponownie przez MKVMerge co trwa tyle co kopiowanie i wszystko jest OK. - duże pliki też są odtwarzane bez problemu - polecam LG :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om