Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Ace

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
From: maxknowledge@gmail.com
Date: Sat, 21 Sep 2013 03:11:27 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 21 września 2013 10:55:51 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

> znaczy lenovo jest zle bo ktos zlamal zawias?

Na sucho kojarzysz fakty. Masz płytkie rozumowanie, a sam mnie osądzasz o
debilną opinię. Już tłumaczę.

Wyobraź sobie, że: mam ograniczony budżet na zakup, a ten sprzęt jest tylko w
tym sklepie w cenie dla mnie do zaakceptowania. Nie ma sprawnego. Sprzedawca
proponuje inny. Ja od dłuższego czasu śledzę wyposażenie i ceny. Nie zgodziłem
się. Nie zaproponował mi sprawnego, może braki w magazynach? Czy polityka
sklepu co do sprzedawania marki INNEJ.

Czyli lenovo nie bo:
brak zaufania do sprzętu pochodzącego ze źródła (gdzie pękają obudowy)
sprzedawca sam nie wie czy to dobry wybór
parametry lenovo, serwis są o wiele gorsze od wybranego przeze mnie modelu MSI
i od wczoraj mam znajomego w serwisie MSI :)

> znaczy lenovo jest zle bo mozna laptopy kupic tez z tanszymi
>
> bateriami o mniejszej pojemnosci?

Tak, jeśli jest model, który w tej samej cenie ma 2 razy pojemniejszą baterię.
Przypominam oczywiście, że kierowałem się ekonomicznością w wyborze! Czyli
lepsze jest dla mnie to, za co płacę tyle samo, a mam lepsze parametry.

> wlasnie sobie kolejny raz uswiadamiam dlaczego nie moglbym pracowac jako
>
> sprzedawca... ;)

Sugerujesz, że jestem kretynem... Aby być dobrym sprzedawcą trzeba być kimś
więcej niż SPRZEDAWCą, bo:

- klient ma różne potrzeby i trzeba to rozumieć i potrafić wykorzystać
(psychologia i socjomarketing)

to nie jest kasa Tesco, chociaż tam nie obchodzą Cię opinie idiotów ;)