Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Ace

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
From: maxknowledge@gmail.com
Date: Fri, 20 Sep 2013 09:07:52 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 20 września 2013 15:58:45 UTC+2 użytkownik WiesłaW napisał:

> A mogę wiedzieć jakież to sklepy mają tego lapka z jednym USB 3.0 i
>
> 12-to miesięczną gwarancję, bo jakoś nie mogę znaleźć.
>
> Chyba, że mówisz o zakupie na firmę.

Cześć, słuchaj, teraz to już musztarda po obiedzie, dzwoniłei zgłaszałem, więc
poprawione :) Okazało się jeszcze żę Lenovo nie jest wcale takie dobre i tanie!
Przed wysyłką zamówienia laptop miał pęknięty zawias... co sam przyznał
sprzedawca i anulowali mi zamówienie... do tego jeszcze baterie lenovo to
szajs... 2200amh to malo w porownaniu do msi..4400mah, juz wolem iec blyszczaca
matryce ;)

Kupilem MSI, bo ogladalem ja w komputroniku i jestem przekonany w 100% do niego
:) zamowilem i czekam na kuriera.

Pozdrawiam Wiesiu, dziekuje tez za pomoc i zaangazowanie!