Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki klej do klejenia obudowy laptopa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki klej do klejenia obudowy laptopa.
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Thu, 19 Sep 2013 21:13:14 +0100
<suryga@gmail.com> wrote in message b21dd447-38eb-4494-9561-30a356714ad1@googlegroups.com">news:b21dd447-38eb-4494-9561-30a356714ad1@googlegroups.com...
Żeby ni było sprawdziłem ale są tylko wątki o termoprzewodzących.
A problem jest taki:
Dzięki synowi pękła mi górna cześć obudowy nad ekranem w laptopie
Zastanawiam się czym to skleić żeby to ładnie wyglądało i najważniejsze żeby
się nie okazało że uszkodziłem niechcący matryce monitora bo klej poleciał nie
tam gdzie trzeba.

zalezy od tego gdzie jest owe pekniecie i jakie masz tam naprezenia

konce pekniecia dobrze jest rozwiercic zeby powstrzymac dalsze pekanie

jezeli to tylko kosmetyka to dowolny dwuskladnikowy o zblizonym kolorze
jezeli cos wiecej to albo wymiana albo aceton (o ile obudowa jest z abs)
troche z tym zabawy ale efekt - zwlaszcza wytrzymalosc - moze byc znacznie
lepszy niz kleju

z tego co napisales wynika ze chcesz kleic bez rozbierania, stanowczo
odradzam - w zdecydowanej wiekszosci przypadkow nie ma to poprostu
najmniejszego sensu sama powierzchnia styku w peknieciu bedzie za mala
zeby to sie trzymalo, z ktorejs strony trzeba jednak posmarowac grubiej

--
http://db.org.pl/