Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki klej do klejenia obudowy laptopa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki klej do klejenia obudowy laptopa.
From: Paweł Muszyński <pmuch.nospam@bolinko-wytnijto.org>
Date: Wed, 18 Sep 2013 11:46:27 +0200
W dniu 2013-09-18 11:28, suryga@gmail.com pisze:
> Żeby ni było sprawdziłem ale są tylko wątki o termoprzewodzących.
>
> A problem jest taki:
> Dzięki synowi pękła mi górna cześć obudowy nad ekranem w laptopie
> Zastanawiam się czym to skleić żeby to ładnie wyglądało i najważniejsze żeby
> się nie okazało że uszkodziłem niechcący matryce monitora bo klej poleciał
> nie tam gdzie trzeba.

Ja proponuję przeszukać Allegro + ebay z Chin pod kątem wymiany klapy -
koszty mogą być zaskakująco niskie..

Powierzchnia styku będzie na tyle mała, a naprężenia na tyle duże, że
nie wierzę w skuteczność klejenia.

Ja za klapę do Acera (z zawiasami, anteną wifi, nowa) zapłaciłem
niedawno coś koło 12 zł - kupiłem od razu 2 szt :-)

Paweł