Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD jeszcze dycha?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD jeszcze dycha?
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Mon, 16 Sep 2013 01:55:13 +0200
W dniu 2013-09-13 10:50, Chris pisze:

> Szkoda tylko że ta agonia nie dotyczy mojego Durona 1600 w firmowym
> kompie :) tu nawet strona WWW się renderuje :)

Dokładnie tak samo jak na 2,4GHz PIV, tyle że to nie wina ani AMD ani
Intela, tylko kiepawych PL pracodawców, wolących płacić pracownikom
grosze niż zainwestować w sprzęt i zwiększyć produktywność.
Ostatnio widziałem taką scenkę: osuwisko kilkaset, jeśli nie kilka tys.
m3 ziemi, stoi koparka a zasypuje to ze 20 robotników ...łopatami.
Aż z ciekawości zagadnąłem nadzorującego ich majstra, inżyniera czy jak
to się nazywa i okazało się że koparka jest poniemiecka (w znaczeniu z
jakiegoś szrotu, a nie po II wojnie światowej ;) i więcej czasu spędza
na naprawach niż pracuje, właśnie kolejny raz się zepsuła to ci zasuwają
łopatami. A potem nasi wannabe eknonomiści z różnych Business Center
Club itp. narzekają na "niską produktywność polskich pracowników"
podpierając tym tezę że zarobki powinny być niskie.
Jak będą jeszcze niższe to pewnie pracodawca zaoszczędzi i na łopatach
oraz takich Duronach 1600 - będziesz miał liczyć w pamięci ;)

--
/MB