Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Tue, 10 Sep 2013 11:14:03 +0200
W dniu 2013-09-09 22:05, (c)RaSz pisze:

Użytkownik "PiteR" napisał w
XnsA233EE7C44395elektronik@localhost.net">news:XnsA233EE7C44395elektronik@localhost.net...
:
: Można na zwykłych zasadach np uruchomić serwer www,
: udostępnić domownikom i telewizorowi dysk
: kompa.

Oooo. Tego się nie spodziewałem. Jak zrobić, by TV odtwarzał film z
komputera? No i czy możliwy jest też zapis na dysk komputera aktualnie
biegnącego programu? Zaznaczam, że nie mam póki co dysku dedykowanego (do
dekodera TV).

http://bit.ly/16gWyF5 inne interesujące Cię problemy też tam można znaleźć.

: Pliki mogą być odtwarzane przez sieć jak z własnego dysku.

To świetnie. A czy mogę wykluczyć z dostępu któryś z komputerów wiszących na
Wi-Fi, pozostawiając mu jedynie dostęp do i-netu?

Jak wyżej w linku.