Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 06 Sep 2013 23:26:38 +0200
(c)RaSz pisze tak:

> Ale bardziej mnie interesuje, czy domowe komputery, obsługiwane
> przez to urządzenie (a to przez łącze Ethernetowe, a to na Wi-Fi)
> mogą się jakoś tam komunikować ze sobą? Przy tym nie chodzi mi o
> robienie tego via Internet, lecz o jakąś namiastkę WLAN. Czy mogą
> uzyskiwać dostęp do swoich plików, albo np. wysyłać sobie
> komunikaty?

Można na zwykłych zasadach np uruchomić serwer www, wystawiać zdjęcia
domownikom, (jeśli powiedzmy masz duzy dom, linki wysyłasz po gadu
gadu), zrobić swoje YouYube, udostępnić domownikom i telewizorowi dysk
kompa. Pliki mogą być odtwarzane przez sieć jak z własnego dysku. Można
zrobić podgląd na samochód i judasza itp ;)

--
Piter