Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSHD no wreszcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSHD no wreszcie
From: "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
Date: Mon, 2 Sep 2013 07:09:06 +0200

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l004qf$rfq$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnl26qq3.p58.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

Litości...
U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

??? Co to za system? U mnie systemowe partycje mają góra 20GB, a typowo 10GB. 20GB to robię jak zamierzam na nich robić jakieś doświadczenia i kompilacje. No ssd na system i home. Zamierzasz na tym trzymać multimedia? Średnio uzasadnione ekonomicznie :) Mało wejdzie, albo drogo wyjdzie, a potrzeb wydajnościowych brak.

U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo przechowuję 2 systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje mi to 53 GiB.

I do tego 1GB ramu.