Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSHD no wreszcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSHD no wreszcie
From: BartekK <sibi@drut.org>
Date: Thu, 29 Aug 2013 11:01:55 +0200
W dniu 2013-08-29 10:30, Mr. Misio pisze:
Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to
SSHD to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)
A to doświadczenie wygląda tak, ze
a) żadna rewelacja jeśli chodzi o sprzedaż (ludzie nie rzucili się na to)
b) żadna rewelacja jeśli chodzi o realne osiągi (za mały ten ssd?) czy widoczną poprawę jakości pracy.

a) byćmoże wynika z b)
Sam mam kilka 250GB i 500GB momentusów XT, jedyna różnica to 7200rpm, ale podczas normalnej pracy - nie widać żadnych sensownych zysków z ssd wbudowanego. Może jeśliby postawić na 500GB (bo ma większy ssd) np czystego XPka - to faktycznie po paru startach - startuje szybciej. Ale np 7ka z paroma programami i kilkoma dużymi plikami, swap itd - to zupełnie się nie sprawdza, ssd chyba tylko żongluje danymi...
Jeśli byłaby jakaś kontrola nad tym, co  tam trafia - to ok.