Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSHD no wreszcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSHD no wreszcie
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Thu, 29 Aug 2013 10:05:16 +0200
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):
Użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 28.08.2013 20:47, Mr. Misio pisze:
No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow
:D
jak długo pożyje? Mój ssd żył prawie dwa lata i zdechł. W sklepie
odradzali wymianę na inny, mocno sugerowali żebym kupił mechaniczny,
talerzowy....
Mam SSD i fajne sa, ale za drogo - 500 za 120 gb? jednak wole do
desktopu troche taniej...
:)
To gdzie ty je kupujesz ?? 400zł to max 128GB.
400 czy 500 za 120 czy 128 GB - zadna roznica, w sensie maly szybkidysk z duza cena za 1GB.

Ale masz ciszę, szybkość i brak wrażliwości na udeżenia. Wada jak pisałeś pojemność.

570zł to ja teraz będę płacił za 256MB tylko mi wykupili bo nie dałem na
rezerwscję :) i teraz czekam na nową dostawę.
No wlasnie, jak mam wydac 6 stów na dysk i miec 250GB to rezygnujac troche z predkosci, wole wydac 400 i miec 1TB.

W stacjonarnym 120GB na system + XX TB na dane .. to jest najbardziej optymalne wyjście. W laptopie wolę mieć 128-256GB na SSD bo mniej żre prądu, mniej się grzeje, nie hałasuje, szybkość pracy zdecydowanie odczuwalna.

Czekalem na SSHD bo akurat w jednym miejscu bedzie idealnym kompromisem cena/szybkosc.

Jakoś nie mam zaufania do tego .. sam nie wiem ..

Bo nie chce miec malego SSD plus duzy HDD. Z kolei sam HDD troche wolny moze byc. Do tego - chce przetestować nową zabawke :D I to jest chyba najistotniejsze akurat :D

A to jest argument :) popieram :)