Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 19 Aug 2013 18:29:46 +0200

"Franc" zjdx64ze3o5t.pbqd3iptliqd$.dlg@40tude.net

TV podłączony poprzez WiFi do netu, tablet też WiFI do tego samego routera.
Smart TV pokazuje na youtube, że można sparować TV z Androidem poprzez
wejście na link youtube.com/cośtcośtam i wpisanie jakiś literek i cyferek.
Poszło od strzału i działa - nie kombinuję dalej jak.

Ja mam:

   TV<-RJ45->APC<~WiFi~>AP<~WiFi~>smartfon

Mam aż dwa smartfony, jeden sprzedam, gdy zakończę kupowanie drugiego. :)
Oba smartfony dobrze spisują się jako APki, ale IMO wolę mieć 3G w tablecie.
Oba mogą nadawać (po BT) sygnał odbierany z odbiornika GPS i jednocześnie
mogą łączyć 3G z WiFi. Od biedy takie coś może istnieć, ale IMO nie jest
to zbyt ;) wygodne.

Może być problem z mocą sygnału z takiego AP, myślę na całe mieszkanie to
na raczej nie starczy.
Może są rutery, gdzie ładujesz sima z Aero2 i dajesz po WiFi w
pomieszczeniach? Knuję jak najtańsze rozwiązanie.

Akurat mylisz się -- zasięg takiego APka jest niewiele gorszy niż tanich
(340 Tplinka czy temu podobna Tenda) APków. Od Tendy mam na smartfonach
mniej od 15 dB aż do 35 dB, czyli niby sporo, ale na smartfon można
znaleźć lepsze miejsce niż na APka.

Monster ma **chyba** silniejszy sygnał (aż do 15 dB różnicy) od Ace.
Chyba, bo bywa i tak, że Monster jest słabszy o kilka dB od Ace,
a nie chcę prowadzić szczegółowych dociekań.

Tak czy siak -- na mieszkanie raczej starczy.

Na samochód (a raczej to do samochodu para) czy używanie w parku -- starczy bez
trudu.

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'