Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Fri, 16 Aug 2013 10:07:33 +0200
Dnia Thu, 15 Aug 2013 17:31:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> około 10" IPS lub lepszy; jasny
> wysoka rozdzielczość (na przykład 2048 x 1536)
> szkło odporne na zadrapania (Gorilla Glass lub One Glass Solution)
>
> 3G obsługujące Aero2
> dualSIM
>
> GPS (najlepiej jakiś dobry, nowy)
>
> duży akumulator
>
> co najmniej 2 GB na aplikacje
> co najmniej 1 GB RAMek
>
> mile widziany HDMI
>
> mile widziane ładowanie bezprzewodowe

Któryś z tych parametrów musisz przyjąć jako nieprzekraczalny. Piszesz o
wysokiej rozdzielczości to niech to będzie kryterium.

W takiej utra wysokiej to masz ograniczony wybór - IMHO nowy iPad albo
Nexus 10", innych nie znam.

W HD (1920 x 1200) to już więcej, ale ceny są b. wysokie.
Mam w domu Sony Xperia Tablet Z bez modułu 3G - 2 tysiące z kawałkiem. Z 3G
to już jakieś 2,7K. Sprzęt high-end, ale to kosztuje. Nie ma lekko.

Pamiętam, że już szukałeś tabletu, ale zakres cenowy podawałeś o wiele
niższy. Może szukaj używki?

--
Franc