Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stare złomy..

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stare złomy..
From: Szejk <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Tue, 13 Aug 2013 16:50:20 +0200
Kolejną rzeczą jest to że informatyka jest oderwana od
   rzeczywistości. W szkole to nie powinna być informatyka tylko zajęcia
   komputerowe. Uczące obsługi komputera. Dzieciak po nich powinien
   umieć napisać coś w edytorze, policzyć w arkuszu, narysować obrazek,
   poradzić sobie z przeglądarką internetową i mailerem. Wprowadzanie
   programowania jest IMHO idiotyzmem i wynika z tego że tworzący
   programy utożsamiają informatykę z programowaniem. Algorytmów powinno
   uczyć się na matematyce bo to wiedza przydatna szerzej niż tylko w
   programowaniu.

Się zgadza. Ja z matematyki dobry byłem właściwie tylko z geometrii i wszelakich równań. Jednak w gimnazjum wziąłem się za webmastering i póki się ograniczałem do html/css, to było spoko. Ale jak przyszło do nauki pisania w php, to zwyczajnie poległem. Napisałem kilka prostych skrypcików, ale na tym się skończyło. Potrafię coś stworzyć na podstawie już gotowego kodu, ale żeby samemu pisać np. shoutboksy, to mowy nie ma. I w ten sposób skończyła się moja przygoda z 'programowaniem'. Bo webmasterki, jak niedawno zauważyłem, się nie zapomina. W oparciu o jakiś skrypt wciąż jestem w stanie stworzyć niezłe www.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$