Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stare złomy..

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stare złomy..
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Sat, 10 Aug 2013 16:37:09 +0200
W dniu 2013-08-10 15:35, Michal pisze:
> Chyba żarty sobie robisz. Ze dwa lata temu chcieliśmy oddać szkołom
> sprzęt biurowy na pierwszych Core i Athlonach64 /X2 2GB RAM. Może nie
> zostaliśmy dosłownie zbluzgani przez jaśnie panie dyrektorki, ale prawie
> - wymowa była taka, że szkoły nie potrzebują śmieci (kilkadziesiat
> zadbanych komputerów z biura w dobrym stanie dla jasności) i dostaną
> nowe komputery z środków publicznych (czyt.
> z naszych podatków które zabiera się co miesiąc by takie wielkopaństwo
> wspierać). Koniec końców poszły do utylizacji i wyleczyliśmy się z
> [...]
Nie poddawaj się - po prostu źle trafiłeś. Kiedyś próbowałem z żoną
przekazać parę siat nowych zabawek otrzymanych zamiast kwiatków z okazji
ślubu. W dwóch domach dziecka okazało się, że im nie potrzeba, bo wolą
kasę :-P, ale w trzecim wzięli bez problemu i nawet na zadowolonych
wyglądali :-)

--
Pozdrawiam
Maciek