Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stare złomy..

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stare złomy..
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sun, 11 Aug 2013 12:10:18 +0200
Dnia 2013-08-11 11:39, Użytkownik xcpy napisał:
Kompletne komputery z P4 na allegro kosztują prawie 200zł, jakbym
dostał za darmo to nawet mam pomysł na wykorzystanie takiego starocia,

...jako opiekacz / sandwichczer / podgrzewacz do pizzy? ;)

Jako komputer do internetu mam swoje stare P4 3GHz, ma to z
dziesięć lat ale do czytania i pisania na grupach jeszcze wystarcza.
A widzę też kilka innych ciekawych możliwości.

PS
Niedawno dostalem plyte + pentiumD 2.8GHz + dysk + zasilacz
(zasyfione jak cholera - chyba z godzine odkurzalem, czyscilem, itd)
i tak sie zastanawiam co z tym zrobic -
- bude za free znajde, ale bede musial dokupic pamiec
i wymienic chlodzenie (dziwnie mocowane: na 4 dlugie sruby).
100-200zl inwestycji i moznaby komus podarowac,
tylko komu jak dzieciaki (nawet te biedne) sa wybredne jak cholera :/
Dla dzieciaków dogrania raczej za słaby, ale jeśli naprawdę
masz taka możliwość i chcesz do tego dołożyć to poszukaj najbliższego
domu dziecka i najpierw sprawdź czy będą zainteresowani.
Uprzedzam że mogą nie być, duże biura już dawno wynalazły darowiznę
jako sposób na uniknięcie kosztów utylizacji i w niektórych
domach dziecka pełno jest starych jedno rdzeniowych pentiumów
i celeronów.
Pozostaje jakiś biedny sąsiad, inwalida czy rencista który sobie
z tego zrobi np. komputer do torrentów, internetu czy jakiegoś
NASa.

Pozdrawiam

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>