Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS do dwóch komputerów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS do dwóch komputerów
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 5 Aug 2013 12:57:05 +0200
Dnia 2013-08-05, o godz. 12:33:42
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):

> W tym przypadku chodzi o serwer i stację roboczą z dwoma monitorami,
> niestety kineskopowymi.

Weź miernik i pomierz pobór prądu pod obciążeniem. I zapewne się
zdziwisz że mocno przeszacowałeś pobór prądu. Nie ma co patrzeć na dane
katalogowe - gdybym zliczył wszystkie urządzenia według poboru
deklarowanego przez producenta to wychodzi mi zamiast 650 prawie 3 razy
więcej.

> Niestety apcupsd zdaje się nie działa ze Smartami serii SMT
> (przynajmniej takie informacje znalazłem na stronie projektu).

A tu nie wiem - mam DLA1500RMI2U i zero problemów. Dla mojego obciążenia
czas podtrzymywania to ~16-17 minut. Nie mam pod ręką żadnego
nowszego Smarta.

Zdrówko